17.2.08

JOAN BRUSCA

Ha mort Joan Brusca, Secretari General de La Unió de Llauradors i Ramaders del PV., d’un atac al cor mentre es trobava a Lleida, en el Congrés de la Unió de Pagesos.

Fa poques hores que me n’he assabentat de la sobtada notícia i encara no m’he refet de la impressió. Vaig conéixer Brusca ja fa molts anys a través de la gent del BLOC de Benicarló i sempre m’ha semblat un referent a tindre en compte, tant a nivell sindical com personal. Joan Brusca era un home íntegre, valent i lluitador; era un home de trellat, que s’estimava profundament este país i un gran defensor del camp valencià, per la supervivència i millora del qual ha treballat intensament tota la vida, sorprenent-lo la mort en plena activitat i amb moltes coses encara per fer. Crec que la seua desaparició la notarem molts i moltes, però sobretot els agricultors i ramaders valencians que perden un element importantíssim en la defensa dels seus interessos.
Descanse en pau, Joan Brusca. Els i les que l’estimàvem el trobarem a faltar, i tot i assabentats de la greu malaltia cardíaca que patia, tardarem en refer-nos del seu inesperat traspàs.
Des d’ací vull enviar el meu més sentit condol a la seua família i a la Unió.

1 comentari:

Nomdedéu ha dit...

M'he quedat estabornit. Jo també fa anys que coneixia a Joan, i fa només dues setmanes dinàvem junts, en un acte de Campanya amb Alfred Remolar i Gràcia Molés..
Torna a la terra qui tan se l'estimà.
Descanse en pau.